Onze 25 jaar ervaring heeft geleid tot onderstaand overzicht van uiteenlopende klantvragen:
Uw vragen staan bij ons centraal, onze antwoorden brengen u verder.
De meeste vraagstukken op het gebied van marketing, communicatie en beleid vereisen meer dan een 'standaard'-aanpak.
BouwResearch is opgestart omdat we vonden dat het anders kon. Meer nog: AIDA Link is ontstaan uit niche-onderzoek in de bouw.
Gefundeerd door een jarenlange bouwexpertise en unieke beschikbare doelgroep- en projectdata, staan wij garant voor werkbare resultaten. De klant centraal stellen kan alleen wanneer je de behoeften van een klant echt kent. Dat is waar we voor gaan. Kijken naar de bouwmarkt door uw bril en de bril van uw klanten.
Wij ondersteunen bouworganisaties bij marketing strategische uitdagingen. Via tailor made marktonderzoek, advies en ondersteuning bij implementatie. Zo helpen wij u de volgende stap te zetten. Uw vraag is altijd uniek waardoor voor ons geen dag, opdracht, probleem, uitdaging hetzelfde is.
Dat houdt ons scherp, gemotiveerd en in the lead!
We bieden inzicht, heldere keuzes en actie in uw organisatie.
Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op